CSR Mátrix
– mérhető felelősség
Jelenleg a vállalatoknak nap min nap igazolniuk kell döntéseiket, nemcsak tulajdonosaik, hanem a környező társadalom és környezet felé is, amellett, hogy az üzleti érdekeiket nem hanyagolhatják el.
A teljesítmény növelése érdekében (nem feltétlenül mennyiségi!) fel kell térképezni adottságainkat.
A cég megsokszorozhatja nyereségességét, miközben a közösség elismeri, hogy a vállalat felelősségteljesen jár el mindennapi működésében. Igy nem csak hírnevét növelheti adott közösségben.
A CSP mérés objektív eszköz adott cég, szervezet csr gyakorlatának megismerésére, mely segíti a a csr-ért felelős döntéshozót abban is, hogy indokoljon, érveljen adott csr politika, stratégia létjogosultsága mellett.
Fontos felhívni a figyelmet arra, hogy a CSP (Corporate Social Performance) modell, amit a CSR Mátrix is használ nemzetközi partnerével (MHC International Ltd.) nem azonos a Jelentésekkel. S a vállalatok társadalmi felelősségvállalása nem ugyanaz, mint az etikai magatartás, de ez utóbbi fő eleme a CSR-nak (Corporate social Responsibility).
3 érv a Caroll piramison alapuló CSP modell mellett:
- aki szeretné, ha biztos szakmai alapokon nyugvó csr rendszert tudna kialakítani
- aki nem szeretné, ha minden évben mindig újra kellene kezdeni és újra kellene pozicionálnia cége, intézménye csr politikáját
- aki gyorsabban hatékonyabban (költséghatékonyabban is!) szeretné cége, intézménye csr politikáját összehangolni
Mérje és fejlessze CSR-ját!
A CSP modell, amit a CSR Mátrix biztosít objektív eszköz a méréshez.
Ebben partnerek vagyunk.
Információ:
061-352-0957
info@csrmatrix.hu